ابرکوه یزد فردا: نتائج مسابقات روستائی و عشایری بخش بهمن به شرح زیر اعلام شده است. شایان ذکر است که کمیته روستائی و عشایری دهه فجر برنامه های متنوعی به خصوص ئر ورزش اجراء کرده است.نتایج: چهارشنبه 12/11/90 برگزاری مسابقه دوستانه والیبال بین تیم های والیبال جوانان مهردشت و موبایل نینوا در محل سالن وحدت مهردشت که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم موبایل نینوا خاتمه یافت .
 پنج شنبه 13/11/90 برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم دهیاری و شهید اشرفی اسدآباد اسفندآباد در محل سالن وحدت مهردشت که این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به نفع تیم دهیاری اسدآباد اسفندآباد خاتمه یافت .
شنبه 15/11/90 برگزاری مسابقه طناب کشی در روستای اسفندآباد با حضور 5 تیم با شرکت 45 نفر که در این دوره از مسابقات تیم های شهید ابراهیم یوسفی ، شهید ابوالقاسم دهستانی و شهید محمدرضا یوسفی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند .

 بانوان :
چهارشنبه 12/11/90 برگزاری همایش پیاده روی با حضور 200 نفر از بانوان به مناسبت گرامیداشت ورود حضرت امام خمینی (ره) در شهر مهردشت ( از میدان امام علی (ع) تا تکیه نصرت آباد ) که در پایان همایش به قید قرعه به 12 نفر جوایزی اهدا گردید .
 پنج شنبه 13/11/90 برگزاری مسابقه کبدی بین تیم بانوان روستای اسدآباد اسفندآباد و مهرآباد در محل سالن وحدت مهردشت که این دیدار با نتیجه 18 بر 23 به نفع تیم اسدآباد اسفندآباد خاتمه یافت .
پنج شنبه 13/11/90 برگزاری مسابقه دوستانه هندبال در رده سنی نوجوانان بین تیم بانوان اردی و تیم بانوان مهرآباد در محل سالن وحدت مهردشت که این دیدار با نتیجه 8 بر 5 به نفع تیم اردی خاتمه یافت .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا